Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Sykkelfelt og rundkjøring og vikeplikt

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-14, 16:24   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelfelt og rundkjøring og vikeplikt

Jeg tolker det som at jeg skifter fil og krysser sykkelfeltet når jeg svinger ut av rundkjøringen, på samme måte som hvis man ligger i innerste fil - men nå tror jeg at "min rundkjøring" har feltet som en ytre sirkel hele veien rundt.

Jeg snur meg i hvert fall veldig før jeg kjører til høyre hver morgen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-14, 16:27   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Ingen?
Jeg gjør Er kanskje fordi jeg har kamera på brystet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tolker det som at jeg skifter fil og krysser sykkelfeltet når jeg svinger ut av rundkjøringen, på samme måte som hvis man ligger i innerste fil.

Ja, det er slik jeg tolker det også. Det blir jo veldig klønete om sykkelen skal kaste seg inn i midten av kjørefeltet, for å så svinge ut igjen i sykkelfelt på andre siden.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-14, 00:01   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viste du ikke at syklister med ringeklokke har forkjørsrett?

Du vet at det er påbudt med ringeklokke dersom du skal ferdes på offentlig vei med sykkel, sant?

Gammel 04-06-14, 00:03   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du vet at det er påbudt med ringeklokke dersom du skal ferdes på offentlig vei med sykkel, sant?

Jeg har ikke ringeklokke. Men jeg er en veldig defensiv syklist.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-14, 00:05   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har ikke ringeklokke. Men jeg er en veldig defensiv syklist.

Ja, men da, så.

Her kan du sjekke hva du trenger.

Gammel 04-06-14, 09:37   #6
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja
Må ærlig si at jeg synder på samtlige punkter, utenom for og bakbrems...

Gammel 04-06-14, 09:46   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja
Må ærlig si at jeg synder på samtlige punkter, utenom for og bakbrems...

Og birkensyklist-med-kamera-på-hjelmen-argumentet mitt beviste plutselig seg selv.

Gammel 04-06-14, 09:55   #8
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og birkensyklist-med-kamera-på-hjelmen-argumentet mitt beviste plutselig seg selv.

Tjaa. Fordi sykkelen ikke har refleks? Mannen oppå er tjukk i det, selv på høylys dag

Gammel 04-06-14, 10:01   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Tjaa. Fordi sykkelen ikke har refleks? Mannen oppå er tjukk i det, selv på høylys dag

Om du kun har for- og bakbrems mangler du mer enn refleks. For- og baklys for eksempel. Ringeklokke er også viktig om man sykler i trafikken blant gående.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.