|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengreFor meg har det vært kos å reise på ferie med barna helt fra de var bittesmå. Begge våre elsker å reise og har vært en fryd å ha med, enten det er biltur til Dyreparken eller fly til USA. Hele familien gleder seg, og mannen min og jeg snakker ofte om det gode feriehumøret barna våre har. Og det har bare blitt kjekkere og kjekkere. Minsten er jo 4 år allerede!
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre
Ja, vi har også alltid kost oss, altså, og våre er også på sitt beste på reise, nesten, men når alt det småbarnsstyret som jo er der, men man tar for gitt når de er små, blir borte, så er det bare harmonien tilbake og det er så FINT!
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengreI fjor leste jeg ut 6 eller 7 bøker i løpet av to ukers ferie, det er rekord siden vi fikk barn. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
I fjor så jeg meg rundt på et tidspunkt, der alle satt i hver sin solstol med parasoll over, fordypet i hver sin bok, og tenkte AAH, nå! er vi der!!!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åhh, DIT vil jeg
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengerJeg tenkte også på selvstendighet i forhold til det å klare seg alene og få lov til det av foreldrene, ikke at man skal nekte en fjortenåring i å bli med på ferie fordi han skal bli selvstendig. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|