|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre
Når endret det seg til at det ble HYGGELIG? Yngste er snart 6 og snart skolegutt, så jeg ser kanskje snart en ende på det? De to har kranglet endel denne helgen. Det må da snart ta slutt?
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengreJeg var ganske ung da jeg fikk være hjemme alene en natt. Rundt 13. Da var venninnen min og jeg hjemme med småbrødrene våre. Var ellers endel hjemme alen i helger sånn fra 14/15-års alder, mener jeg. Elsket det og fant ikke på så mye tull, tror jeg. Hovedferiene var jeg dog alltid med på. Til jeg var rundt 20. Det var de feriene jeg hadde mulighet til. Var stort sett Danmark, Sverige og Tyskland. Elsket fornøyelsesparker og da jeg ble eldre var det shopping, restaurantbesøk osv som trakk. Billig snop på Danskebåten.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre
Mine er 10 og 12 og krangler fremdeles. Noe enormt. Den ene har spesielle behov, men jeg tror uansett at de har totalt ulike personligheter. Den eldste kjeder seg hele tiden og må aktiviseres. Den yngste trives i eget selskap og med en bok. De snakker surt til hverandre hele tiden, men søker likevel hverandres selskap. De oppsøker voksne konstant. Den eldste liker ikke forandringer og uforutsigbarhet. Vi blir tidvis gale på ferie, men at vi likevel reiser en god del, sier nok mest hvordan det er hjemme. Hjemmeferie er virkelig ikke noe bedre, tvert i mot. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|