|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Miley CyrusJeg syns ikke hun er kvinnenedverdigende, isolert sett. Men jeg er så drita lei av at kvinner som finner seg selv skal demonstrere det ved å kle av seg og deretter påstå at de har valgt det helt selv. Jeg er lei av at så godt som all populærkultur objektifiserer kvinner seksuelt.
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Miley Cyrus
Ja, det er jeg helt enig i. Jeg bare lurer på om Miley Cyrus setter det så på spissen at man blir nødt til å tenke gjennom det, slik at det hun gjør er mindre "skadelig" enn det mainstream pop-damer gjør nærmest umerkelig fordi vi er så vant til det.
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Hvem har gjort det egentlig? Jeg har pekt på at jeg synes det er rart å moralisere over dem som deltar på en konsert man selv er med og arrangerer.
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Ja, det kan du ha rett i.
Uten å diskutere ulike brukernes jobb i detalj, så er ikke dette helt korrekt, altså.
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Ok, "arrangerer" er kanskje ikke helt korrekt, men legger til rette for og tjener penger på er innenfor i hvert fall. Og jeg mener ikke at det er noe galt i det.
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |