Sv: Miley Cyrus
Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.
Lisa, nå føler jeg at du leser oss med vrangbriller og tror at vi har skylapper her.
Det er vel ingen som benekter at det har påvirkningskraft, diskusjonen er vel mer om hvor stor den er og hvordan vi håndterer det.
Jeg mener at MC og hennes like er der ute, vi vil ikke få de til å forsvinne, så derfor kan vi jobbe mot å få barna våre til å forstå forskjellen mellom et sceneshow og virkelighet, altså balansere den infoen og inputen de får mot virkelighet, hvilke holdninger som er bra og hvilke mennesker de selv skal være i det virkelige liv.
Jeg skal beskjemmet innrømme at jeg ikke har sett en eneste video eller sceneshow av MC, så jeg uttaler meg på et generelt grunnlag, og ut fra det jeg har lest.
Forklare forskjellen? Hvorfor ikke forklare SAMMENHENGEN mellom et Miley Cyrus how og det som skjer på fester.
Nei, nå klarer jeg ikke skrive uten å bruke caps så på tide og avslutte.
Jeg har ei jente på 11 år. Hvis hun hadde vært eldre vet jeg helt ærlig ikke hva jeg hadde gjort hvis hun ville på Miley Cyrus konsert. Jeg kunne vel ikke ha nektet, aner ikke ....
Til de som sammenligner med Prince og MJ. Seriøst? Kan dere vise til nakenopptredener og hele sanger med "fuck me" posisjoner?
Gud for en fornærmelse mot MJ og engang gjøre en sammenligning. Vis meg EN opptreden der han kler seg og gjør som Miley C. Eller en annen mannlig artist for den saks skyld. Husk, mannlige sangere skal ha kvinnelige "horer" til sin disposal som de kan kalle "bitch" eller gjøre pule-bevegelser til. Der er vi i dag.