|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger telt-tips til 4 persVille kjøpt et litt større telt enn til 4 personer sånn at dere har plass til litt bagasje også. Vi har et gedigent og tungt telt med 3 soverom, stue og 2,40cm under taket, og det importerte jeg selv fra nettbutikk i England. Kjapp frakt og eneste som kommer i tillegg er 25% norsk moms. De har også fått inn mange telt som er litt lettere også og i alle størrelser og fasonger. Se på f.eks. dette 7-mannsteltet: Sist redigert av Elisabet : 26-05-14 kl 23:13. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Trenger telt-tips til 4 pers
Vi har dette og har brukt det mye, men jeg synes det er for stort og tungt til å bære med seg (11-12 kg) selv om mannen min og jeg er vant til å gå med tunge sekker.
Dette er vel heller ikke telt som er til å bære med seg?
|
|
|
|
#3 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Fine telt, men så vidt jeg kan finne ut har de bare vannsøyle på 1000 mm. Det er lite.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Akkurat det teltet hadde liten vannsøyle, men ser du på sidene deres så har de telt i høyere vannsøyle også som også er lette. De har veldig mye telt der, så der burde en hver klare å finne ett som passer. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|