|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Funker Godt Levert?Fornøyd med middagen i dag! Bortsett fra at brosme nok ikke er min favorittfisk.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Funker Godt Levert?
Det er min! Men jeg ødela den i dag. Stekte altfor lenge og ble hard og litt tørr. Utrolig kjedelig. Det er jo egebtlig verdens beste fisk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
♡
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Funker Godt Levert?Så ikke delikat ut. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Funker Godt Levert?Har nå bestilt godt levert og får første levering på mandag. Satser på expressmenyen nå først. Mannen er veldig skeptisk og synes det er bortkasta penger. Håper han endrer mening når vi får prøvd det. Trenger litt inspirasjon i matveien.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Sv: Funker Godt Levert?Jeg har skiftet litt mening siden sist. Synes kvaliteten på råvarene er blitt lavere bare de siste to månedene. Dessuten har det vært mye fett i de siste originalmenyene. Mye halvfabrikata på Ekspress. Men det skal de ha, halvfabrikataen er stort sett veldig god. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Her er vi i dag, inkl. skeptisk mann (to dypt skeptiske barn) og behov for inspirasjon.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|