Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

What's your cultural dealbreaker?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-14, 20:25   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Det er mye som går greit her, folk skal få ha dårlig smak for min del , men jeg tror det å oppriktig like bøkene til Hanne Ørstavik ville skremt meg unna enhver relasjon.

Hadde det bare vært at de var fryktelig opptatt av kjendiser/leste Se & Hør, da hadde vi bare hatt lite til felles, men Hanne Ørstavik gir alvorlige dramaqueen-vibber, så da er det bare å holde seg unna. Jeg har også slettet FB-venner som ser på Åndenes makt og deler linker til alternativmessen, men da hadde de postet ganske mye først.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 20:41   #2
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det er mye som går greit her, folk skal få ha dårlig smak for min del , men jeg tror det å oppriktig like bøkene til Hanne Ørstavik ville skremt meg unna enhver relasjon.

Hadde det bare vært at de var fryktelig opptatt av kjendiser/leste Se & Hør, da hadde vi bare hatt lite til felles, men Hanne Ørstavik gir alvorlige dramaqueen-vibber, så da er det bare å holde seg unna. Jeg har også slettet FB-venner som ser på Åndenes makt og deler linker til alternativmessen, men da hadde de postet ganske mye først.

Jeg har en mor som spår i tarrotkort, ser på Åndenes makt som om det er nyheter og digger Lisa Williams. Det er noen ganger ganske vanskelig å holde seg alvorlig i samtaler med henne, men jeg blir allikevel mer skeptisk når jeg møter folk på min egen alder som tror på det samme.

Eller mennesker som kommer med kjærringråd med overbevisning. "Hvis du bare legger en kniv under madrassen i fotenden får du aldri mareritt!"

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.