Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai-tog. "Må" man gå i det?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-14, 22:39   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai-tog. "Må" man gå i det?

Jeg har bare de "generelle" argumentene - barnetog er en fin måte å markere nasjonaldag på, synes jeg, og det er noe veldig spesifikt for Norge, som i grunnen er et argument det også. Når man nå først er norsk, mener jeg.

Poden er saktmodig av seg og har pleid å gå uten å mukke stort, men han har aldri blitt spurt om han har lyst, for det vet jeg svaret på. Men i år (og da også fremtidige år) mistenker jeg at han får slippe, siden jeg ikke har klart å grave frem en eneste klassekamerat som skal gå. Det er langt å gå og lenge å vente, og virkelig ikke noe stas hvis man ikke har venner å gå sammen med.

Hadde han virkelig hatet det og nektet, hadde vi latt ham slippe tidligere, såklart. Det er grenser for hvor mye tvang og mistrivsel jeg synes tradisjoner er verdt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.