|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva synes du om badefarsotten på Facebook? | |||
| Det er kjempemorsomt, jeg har både badet og utfordret |
|
12 | 5,29% |
| Det er morsomt, men jeg kommer ikke til å være med selv |
|
61 | 26,87% |
| Uinteressant- bare nok en FB-trend |
|
105 | 46,26% |
| Irriterende selvskryt |
|
14 | 6,17% |
| Hva? Badetrend? |
|
9 | 3,96% |
| Annet |
|
18 | 7,93% |
| Raspeball |
|
8 | 3,52% |
| Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Pauset
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Kreftforeningen takker #hoppihavet |
|
|
|
|
|
#123 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]
Utrolig kult. Skal si kreftforeningens ansatte er tøffe.
|
|
|
#125 |
|
Fola Blakken
|
Nei, kimsing kan vi i grunnen gi oss med.
|
|
|
|
#126 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg har faktisk blitt utfordret og tatt utfordringen - til å bli på land. Har ingen interesse av å hoppe i vannet på dette tidspunktet og i allefall ikke filme seansen og legge det på facebook. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg har heldigvis ikke blitt utfordret. :badepyse:
|
|
|
#128 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Ikke fillern. Jeg bader ikke i Norge i mai. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Har ikke blitt utfordret, og om jeg blir det nekter jeg å hoppe, og nekter å betale "straffeavgiften" i øl/vin med grunnlag i graviditet.
|
|
|
|
#131 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#132 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg synes som regel slike massegreier er kjedelig, men versågod for de som vil bade. Å isbade og å bade tidlig på våren har da folk drevet med i ørtenvis av år, uten at det nødvendigvis er så spesielt. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Det er morsomt men jeg kommer ikke til å være med selv... |
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg ble utfordret i dag, og det skjer virkelig ikke at jeg bader. Konsekvensen var 200 kr til kreftforeningen, og det kan jeg godt gjøre. Hadde det vært krav om sprit, vin eller noe annet hadde jeg ikke gjort det.
|
|
|
|
#135 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Du var så flink, atte! |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Så klart er ikke facebook bare en navlebeskuende syssel, (de fleste jeg har sett som bader, gjør det jo i våtdrakt eller t-skjorte |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Klart FB ikke er uregissert. Men det er jo ikke mer regissert enn hvordan vi velger å fremstå i andre sosiale sammenhenger, det er jo ikke noe nytt at man regisserer hvordan man fremstår i ulike sammenhenger selv om noen innbitte SoMe-kritikere velger å fremstille det som at for var vi så himla ekte og naturlige men nå har FB og SoMe kommet og fordervet os alle.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]Jeg er mye mer imponert over de som har badet en gang i uka i hele vinter helt uten å filme det eller be om øl.
|
|
|
#140 |
|
flisespikker
|
Ikke sant?
|
![]() |
| Trådverktøy | |