|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Tror dere dadlene i denne kaka er avgjørende for smak?Eg ville køyrd dadlene i foodprossesor, slik at dei blei daddelmos, viss du hadde gitt meg den oppskrifta. Men ja, det gir nok mykje av sødmen, som fleire seier. Kanskje du kan bytte ut med banan, eller noko anna som er tilsvarande søtt, men viss du bytter det ut med nøtter, vil du nok få noko heilt anna.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tror dere dadlene i denne kaka er avgjørende for smak?
Konsistensen. Ikke smaken. Å si at jeg forventet det blir nok feil, men jeg har ærlig talt aldri smakt dadler før jeg smakte denne kaka, og jeg trodde de skulle bli litt hardere når de ble stekt.
For meg er Firkløverkake sjokoladekake med smeltet Firkløver i. Det er veeeeldig godt.
|
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Tror dere dadlene i denne kaka er avgjørende for smak?Oppskrifta ser spennande ut, altså.
|
|
|
|
#4 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror dere dadlene i denne kaka er avgjørende for smak?Bare for å tilføye enda en Firkløverkakevariant: nøttebunn med smeltet Firkløver på toppen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|