|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Borettslag- når greit å la ungene gå ut i helgene?Jeg har ikke bodd i borettslag, men tenker jo at en må kunne gå ut når en vil, men ikke bråke og hoie før vanlig stå-opp-tid? Og ikke ringe på hos andre selvfølgelig. Jeg ville jo tenkt at barn som sto tidlig opp og klarte å følge reglene over kunne gå ut etter frokost, kanskje halv ni eller noe? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Borettslag- når greit å la ungene gå ut i helgene?
Jeg tenkte ikke at borettslag eller ikke er relevant. Pr i dag bor vi i borettslag, men det er en helt vanlig enebolig. Jeg tenkte bare at HI beskrev at de bodde i et nabolag, liksom. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?Forøvrig er jeg enig i at man må kunne gå ut når man vil så lengeman ikke plager andre. Det jeg skrev om 10, var med tanke på å leke med nabobarn. De fleste stedene jeg har hørt om har det vært en uskreven regel om at det er greit å ringe på hos andre etter 10. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?Vi bodde i blokkområdet før, og med fantastisk fine uteplasser og unger som stod opp i 6-tiden gikk vi ofte ut allerede kl 8.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|