Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fikk ikke praksisplass fordi hun er jente

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-14, 20:19   #18
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fikk ikke praksisplass fordi hun er jente

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Perhonen: Det hadde jeg politianmeldt.

Resten av saken: Jesus. Jaja. Egentlig litt festlig at lederen er så ærlig, ja. At han tør.

Jeg var 23 år og så sjokkert at det var vel det siste jeg tenkte på. når jeg tenker tilbake kan jeg huske at det var egentlig et mareritt hele greia. Mannen min var i Malaysia, og skulle være der på jobb frem til termin, familie og venner bodde 60 mil unna, jeg våget vel neppe så mye som å hoste i nærheten av sjefene i den bedriften der.

Han som stod frem på dagsrevyen og forsvarte at bedriften ikke ville ansette kvinner i fertil alder..... Vel, har ofte lurt på hvordan han ble møtt etterpå.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.