|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Funker Godt Levert?Er dette økonomisk lønnsomt?
|
|
|
#2 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Funker Godt Levert?Klart de skal tjene penger, så det kan jo ikke koste det samme som om man hadde kjøpt ingrediensene selv.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Funker Godt Levert?
Nei det er nok ikke lønnsomt når man bare ser på råvarene kostnadene, men vi synes at det er verdt pga andre ting:
Erfaringene så langt er at barna er mer villig til å smake på nye grønnsaker og fiskesorter når vi har dette opplegget. Vi kan nå bruke et større utvalg av grønnsaker og vi er blitt flinkere til å inkludere disse i middagsretter.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Enig. Storebror, som er veldig fleksibel på mat, har blitt eksponert for flere ting gjennom dette som han har likt kjempegodt, men som vi ikke hadde funnet på på egen hånd. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Funker Godt Levert?Jeg vet jeg gjentar meg selv, men altså. Når to lett kresne barn gafler innpå med stekt hyse, asparges, ris og saus med sitron, dill og løk, på en helt vanlig, hektisk mandags ettermiddag. Ja, Godt Levert funker. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Men jeg sliter meg litt ut av og til. For noen av rettene tar litt tid. Mye å kutte og genererer mye oppvask. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Funker Godt Levert?Har bestilt barnemeny tre dager i uka og fruktkasse. Gleder meg til en mindre ting å tenke på og planlegge. Rettene framover så varierte og gode ut. Vesentlig bedre enn det mitt overskudd strekker til.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|