|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund med på restaurant
Sikkert ikke, men jeg går ut i fra at de som er allergiske gir beskjed om at de har behov for et rom som er sånn eller sånn? Sønnen min kan ikke sove på rom med dundyner eller tepper på gulvene, og da sier jeg selvsagt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund med på restaurantVel, jeg tror det er mer vanlig med rom for ekstremt allergiske, enn får rom hvor det kun er lov med hund.
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Ja, dette fikk vi beskjed om da vi ville bestille flybillett til hunden. At vi maatte vaere ute i god tid for hvis en allergiker hadde bestilt för oss, ville vi ikke faa plass paa det bestemte flyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
Men hvorfor i helvete skal man ha med de jævla hundene inne i flyet da? De er jo bare til plage for alle andre. Jeg synes virkelig allergikere skulle gå først uansett. Det er en større menneskerett å få fly uten å bli syk enn at lille illeluktende FiFi skal sitte i fanget.
![]() |
#6 |
Nøttelitens medhjelper
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
Det er da ikke hovedsaklig valper som er i flyet. Da jeg reiste sist med fly så var det med tre hunder. Så det er absolutt ikke noe man må. Folk gjør det fordi bikkja er bortskjemt og så driter de i de andre på flyet.
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 08-04-14 kl 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nøttelitens medhjelper
Nå er maksvekten på hund i kabinen 8kg inkl bur. Så jo det blir i hovedsak valper som er med flyet.
![]() |
#9 |
Musk
Jeg fölger reglene. Mulig hunden min er bortskjemt, men jeg hadde heller latt den bli igjen hjemme hos noen som kunne passe enn aa latt den fly i bagasjerommet. Men som sagt over her, var det uansett ikke tillatt med hund i bagasjerommet for dette flyselskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Musk
Det selskapet vi flyr med tillater bare hunder i kabinen (under 8 kilo i bur). Ingen hunder i bagasjerommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er så glad for foreldreportalen, for dette visste jeg ikke før jeg leste det her for en stund siden. Etter det har vi alltid bestilt "allergibillett." 2 av oss 4 er allergiske da. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|