Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Polyanna: Jeg oppfattet det som om Adrienne snakket om nå, og tenkte at det ikke er ofte jeg må stå og vente utålmodig på at folk jeg snakker med skal fullføre tankerekkene sine, og da er jeg faktisk glad for at jeg er sånn midt på snittet smart. Nå er det selvfølgelig forbaska synd for elevene mine at jeg ikke er over snittet, da, men det er en annen diskusjon. 
Det er sjeldnere nå at jeg opplever at folk er skikkelig treige, ja, men det hender. Men nå har jeg et yrke som eksponerer meg for veldig mange mennesker i mange ulike organisasjoner og roller, så at jeg møter på en og annen idiot er nok umulig å unngå. Dessuten er jeg blitt voksen og har fått en smule mer tålmodighet og ikke minst forståelse for at hodene til folk virker ulikt, så det går som regel greit.
Men som barne- og ungdomsskoleelev var det vanskeligere, jeg må innrømme det, og da spesielt når det gjaldt personer som på grunn av rolle hadde autoritet, men som ikke alltid var like flinke til å forvalte autoriteten sin. Men det var bare den ene læreren jeg virkelig hadde et stort problem med, sånn på ordentlig.