Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-14, 15:13   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

...

Sist redigert av rine : 17-04-15 kl 13:52.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-14, 15:32   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Polyanna: Jeg oppfattet det som om Adrienne snakket om , og tenkte at det ikke er ofte jeg må stå og vente utålmodig på at folk jeg snakker med skal fullføre tankerekkene sine, og da er jeg faktisk glad for at jeg er sånn midt på snittet smart. Nå er det selvfølgelig forbaska synd for elevene mine at jeg ikke er over snittet, da, men det er en annen diskusjon.

Det er sjeldnere nå at jeg opplever at folk er skikkelig treige, ja, men det hender. Men nå har jeg et yrke som eksponerer meg for veldig mange mennesker i mange ulike organisasjoner og roller, så at jeg møter på en og annen idiot er nok umulig å unngå. Dessuten er jeg blitt voksen og har fått en smule mer tålmodighet og ikke minst forståelse for at hodene til folk virker ulikt, så det går som regel greit.

Men som barne- og ungdomsskoleelev var det vanskeligere, jeg må innrømme det, og da spesielt når det gjaldt personer som på grunn av rolle hadde autoritet, men som ikke alltid var like flinke til å forvalte autoriteten sin. Men det var bare den ene læreren jeg virkelig hadde et stort problem med, sånn på ordentlig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.