|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Presset ut av arbeidslivetJeg leste litt om Østbytunet nå og ser at de både har plasser og dagopphold. Jeg tenker at hvis PPT anbefaler dem har de gode grunner for det - og erfaring med dem og barn som har lignende problemstillinger som din gutt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Presset ut av arbeidslivetJeg ville ha kontaktet Brusetkollen skole og spurt om råd. Jeg vet de har mye erfaring med diagnosen du sikter til. De har egne ("korttidsplasser") for barn, i tillegg veileder de og følger opp barn ute i normalskolen. Dyktige og sympatiske folk!
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Presset ut av arbeidslivet
Jeg hang meg også opp i anbefalingen fra PPT. Min generelle erfaring er at PPT gjør gode vurderinger (men selvfølgelig, feil kan skje). Hadde det vært mitt barn ville jeg nok utforsket den muligheten som PPT anbefalte. Om ikke annet - fått en samtale og diskutert gjennom de tingene du er opptatt av rundt dette. Kanskje er det ting som ikke har kommet fram som ville berolige deg? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|