|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?
En venninne planla å ta med seg 12åring og 15åring, så jeg vil tror det går greit. 11-åringen min vil gjerne se den.
|
|
|
#4 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min 12-åring synes den var veldig morsom. Han på 16 (som ble "tvunget" til å ta med lillesøster og fetter på kino) synes den var tei. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Vår 11-åring er Proktor-fan og har sagt at han gjerne vil se filmen.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Jeg var det med to 4,5-åringer, og begge to ville gå hjem etter kort tid, satt på fanget og gråt så tårene trilla. Vi stod på gangen store deler av filmen, og så gikk vi inn for å se at det gikk bra til slutt - som terapi. Tror det som skremte var at det er en underliggende skummel "stemning" i filmen, Atle Ansonsen-figuren m/fam (Thrane) er ekkel og litt uforståelig og så blir det jo voldsomt med den høye lyden i tillegg. Verst var det da de havna i fengsel! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Jeg så den med en 10 åring og en 13 åring (og to snart 42 åringer) og vi lo så vi ristet alle sammen. Jeg lo så høyt at 13 åringen hysjet på meg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|