Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 14:42   #661
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Granit finnes forøvrig i Trondheim også.

Hvor da?

Fører de de samme matboksene som jeg flasha tidligere i tråden altså?

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 15:29   #662
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag har jeg vært en liten tur i himmelen og prøvd denne:

Jeg landet trygt og behagelig på landejorda igjen da, ikke en krone fattigere.

Gammel 16-05-07, 15:33   #663
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

I dag har jeg vært en liten tur i himmelen og prøvd denne:

Jeg landet trygt og behagelig på landejorda igjen da, ikke en krone fattigere.

Jeg har den, og jeg ELSKER den
Er en stund side jeg kjøpte den, og bruker den jevnlig, passer til alt i grunnen, og veldig fint snitt på den
Kjøpte min hos ZANT ,CC Vest

Gammel 16-05-07, 15:37   #664
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt meg nye føtter. Har vært hos fotpleier i dag, og det var helt utrolig godt.

Kula er aktiv nå  
Gammel 16-05-07, 15:51   #665
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har den, og jeg ELSKER den
Er en stund side jeg kjøpte den, og bruker den jevnlig, passer til alt i grunnen, og veldig fint snitt på den
Kjøpte min hos ZANT ,CC Vest

Hun sa det hun jeg snakket med i butikken også. Hun har den, og bruker den nesten hver dag. Hadde akkurat fått den tilbake fra rens og den var like fin.
De hadde bare én igjen i min str., og den satt som et skudd.
Jeg har bare et ørlite problem, og det er at jeg har akkurat kr. 4200,- for lite.

Gammel 16-05-07, 18:22   #666
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hun sa det hun jeg snakket med i butikken også. Hun har den, og bruker den nesten hver dag. Hadde akkurat fått den tilbake fra rens og den var like fin.
De hadde bare én igjen i min str., og den satt som et skudd.
Jeg har bare et ørlite problem, og det er at jeg har akkurat kr. 4200,- for lite.

4200? (Og det var kanskje ikke hele prisen engang?) Til en slik pris burde plagget minst være skreddersydd til brukeren personlig.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 18:29   #667
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

4200? (Og det var kanskje ikke hele prisen engang?) Til en slik pris burde plagget minst være skreddersydd til brukeren personlig.

Jeg hadde med glede gitt det om jakka satt perfekt på meg Nydelig jakke!

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 18:33   #668
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg hadde med glede gitt det om jakka satt perfekt på meg Nydelig jakke!

Har den og bruker den til det meste.Sitter som ett skudd.Verdt hver krone

nikki er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 18:33   #669
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kjøpte min hos Zant, der kostet den 5100,-
(de er litt dyrere enn andre har jeg funnet ut)

Gammel 16-05-07, 19:50   #670
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Har den og bruker den til det meste.Sitter som ett skudd.Verdt hver krone

Da får du selge den til meg om du plutselig finner ut at den var faktisk littegranne trang likevel....

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 21:27   #671
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Har bestilt disse til elsklingen min:

Dæven, de var lekre!
Kunne nesten tenkt meg selv

HVOR!?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 21:27   #672
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lille Vinkel ja Så det nå.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 21:27   #673
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjøpte meg småsko idag

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 21:55   #674
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Har bestilt disse til elsklingen min:

Bestilte visst disse til min mann jeg og!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 22:02   #675
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjøpte meg småsko idag

DE ønsker jeg meg også!

Gammel 16-05-07, 22:09   #676
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjøpte meg småsko idag

Søte sko.

Det er også søtt at du kaller det "småsko". (Jeg vet det er vanlig i mange dialekter.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 22:10   #677
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Søte sko.

Det er også søtt at du kaller det "småsko". (Jeg vet det er vanlig i mange dialekter.)

De er jo "små" .

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 22:19   #678
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

I dag fant jeg endelig noe jeg har lett etter, et knekort, mørkeblått olaskjørt. Og, jeg prøvde det først i str. 44 som er den jeg bruker til vanlig og endte opp med str. 40. Den neste overraskelsen fikk jeg i kassa, skjørtet var satt ned til 1/2 pris.

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 22:22   #679
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

I dag fant jeg endelig noe jeg har lett etter, et knekort, mørkeblått olaskjørt. Og, jeg prøvde det først i str. 44 som er den jeg bruker til vanlig og endte opp med str. 40. Den neste overraskelsen fikk jeg i kassa, skjørtet var satt ned til 1/2 pris.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-05-07, 23:28   #680
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

De skoene var lekre Guniss. Lurer litt på hvor du har kjøpt de jeg...

dharma er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.