|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?
Ikke sant?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
maler
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?http://doremusnor.wordpress.com/2014...nsrettsstaten/
![]() |
#203 |
Bedreviter
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#206 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Man kan spøke, men i Arizona fikk de nesten gjennom en lov som ville gitt servitørerer reservasjonsrett mot å servere homofile. Heldigvis ble det nedlagt veto http://ipad.dagbladet.no/2014/02/27/.../usa/32049469/
![]() |
#207 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Susanne Kaluza har her gjort det enkelt for folk å selv sende inn høringssvar: |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg ble så enormt provosert av hun der Dagrun Eriksen syns det var pinlig at reservasjosnretten fikk så stor motstand. Pinlig! Jeg kjenner jeg blir helt sånn skingrestemmerasende. Er hun den nye Apelthun Sæle?
![]() |
#209 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg synes det er pinlig at Erna preSterte å furte, at dagrun mente at det finnes verreting i verden og ikke minst så er jeg kjempeskuffet og ganske himlende over at vampus/Heidi Nordby Lunde er frekk nok til å klage over at venstresiden har tatt over kvinnedagen. Merkelig når hun for bare ett år siden gikk betingelsesløst ut MOT reservasjonsrett. Høyre-damene burde skamme seg som ikke bare har solgt sjela si, men som i tillegg tillater seg å furte fordi andre har litt mer integritet enn dem. Skamme seg, burde de.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg må innrømme at med reservasjonsretten, nedkortingen av pappapermisjonen og økningen av kontantstøtten, er det regjeringsskiftet blitt mye verre enn jeg hadde forestilt meg. Hadde jeg stemt Høyre, hadde jeg vært ufattelig skuffa.
![]() |
![]() |
#211 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Det var Eriksen sitt utspill som fikk den late rompa mi opp av stolen og ut i tog på lørdag. Fytti så provosert jeg ble.
![]() |
![]() |
#212 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg også.
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Panzerekstremfeminist
|
Bra!
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ja, men ikke så overraskende. :har aldri hatt høye tanker om Høyre: |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg er så sint, så ufattelig arg på disse politikerdamene fra den siden som våger å skyve andre, såkalt "verre" kvinneproblemer foran seg som en årsak til at de ikke deltar i 8-marsmarkeringer, når den egentlige grunnen er at de er rå ufattelig rævkjørt på reservasjonsretten.
![]() |
#217 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg har vært i diskusjon med en fra frp på fb i dag. Jeg kunne nesten tenkt meg å lagt inn innlegget hans er, jeg ble iallefall veldig provosert over både tone og innhold.
![]() |
#218 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg var på Youngstorget 8.mars, mitt aller første 8.mars-arrangement noensinne. Jeg har rett og slett hisset meg opp noe så helt vanvittig de siste ukene, så jeg troppet opp i bakrus, helt alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg har ikke stemt Høyre, men har gjort det før. I år stod det mellom H og Ap. Jeg har vært i meget små møter med Erna da hun tidligere var minister for et departement, og har knallgodt inntrykk av henne. jeg synes det er fint hun ble statsminister når det ikke ble det partiet jeg stemte på. Derfopr er jeg så UTROLIG skuffet over "litt ... spesielt" - uttalelsen hennes etter 8. mars. Noe så nesevist og nedvurderende. Makan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Saken er viktig nok til at KrF valgte å presse den gjennom, hvorfor er det da pinlig å engasjere seg i den? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|