|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Jeg tror ikke man trenger å være hårsår på slike invitasjoner. Jeg oppfatter det mer som et uttrykk for at skolen er åpen for foreldrene, enn en forventning om at noen skal ta fri fra jobben for å komme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...
Det trodde jeg også, helt til jeg skjønte hvor mye det betyr for UNGENE at vi kommer. Og hvor utrolig lei seg de ungene som ikke får besøk er.
|
|
|
|
#3 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er vi sikkert heldige, for på vår skole er det vanlig at det passer for 4-5 foreldre per gang ca., og da utgjør man flertallet når man har foreldre som ikke kan komme. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Ja da er det helt sikkert mye lettere, hos oss er det sikkert ikke mer enn 2-3 av 60 som ikke får besøk.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hos oss passer det ikke for alle foreldre, men for dem som ikke har foreldre det passer for stiller besteforeldre, tanter, onkler, eller andre slektninger opp. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|