|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Er barnehagen deres røykfri?
Jeg husker at da jeg gikk i barnehagen på midten av åttitallet var det helt kurant at de ansatte gikk utenfor porten i utetiden og røyket mens de pratet med oss over gjerdet. De røyket også hver gang vi var på tur, enten det var til nærbutikken eller på skogstur.
|
|
|
|
#2 |
|
Gal kattedame
|
Høres kjent ut, helt ut på midten av 90-tallet satt jeg i rapport på sykehjemmet hver morgen-på røykerommet!
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er barnehagen deres røykfri?I barnehagen jeg jobber kan røykerne røyke utenfor barnehagens område i sin ulønnede pause. Og det synes jeg er helt ok, siden det skjer på fritiden. Å røyke i tide og utide i arbeidstiden, burde vært forbudt.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Med mindre de samtidig skifter klærne sine og vasker håret, hjelper det jo lite. Det er utrolig hvor mye som setter seg i tøyet av bare en liten røyk.
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er barnehagen deres røykfri?Barnehagens område er selvsagt røykfritt, men det røykes på parkeringsplassen bak bilene. Bryr meg ikke så mye om hva røykerne gjør, men jeg ser jo at noen av dem sikkert har en times pause sammenlangt utenom matpausen bare i røyking, og det er vel ikke så greit, egentlig. Det er jo ikke som om vi andre går ut i 10 minutter her og der.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|