Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sortering av avfall

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-14, 14:46   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av avfall

Er det noe som lukter ille putter jeg det i fryseboksen(har god plass) og hiver det frosset i søpla den dagen det blir hentet.
Gjelder spesielt om sommeren. Søpla blir nemlig hentet fredag, og det er kjedelig med rekeskall og annen luktemat i søpla en hel uke om sommeren(det hender jo at det er varmt!).

Gammel 27-02-14, 14:49   #2
konsulenten
Passiv

Standard

Veldig sparsomt med info på nettsidene til avfallshåndteringsfolka. Men jeg fant til slutt en notis om at man kan helle det i en tom melkekartong, tape igjen og kaste i matavfallet.

Svar med sitat
Gammel 27-02-14, 14:51   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hiver alt flytende i vasken. Alt av biter går i matavfallet, men da er saus og sånt skylt av først i tilfelle om det er noe sånt oppi det flytende. Men ris, hverken kokt eller ukokt må en for all del ikke hive oppi kummen har jeg funnet ut. Ris sklir jo så lett ned når de er så små, men det skulle jeg visst ikke gjort fant jeg ut en gang hvor alt tettet seg. Litt tykkere flytende ting kan jeg hive i matavfallet, men bare hvis det er en del der fra før og også kanskje litt tørkepapir der. Vi kan også hive vanlig tørkepapir i matavfallet, og det suger jo også til seg litt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.