Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor mye bundet tid har dere?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-14, 11:11   #22
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye bundet tid har dere?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg hadde diskutert like mye om tråden lå i pedagogforumet.
Jeg ønsker virkelig mer bundet til slik at jeg kan samarbeide mer med kollegaene mine. I og med at lærere er i klasserommet og derfor utilgjengelig for kollegaer og andre er jeg ikke helt sikker på om det er rett å sammenligne de/oss med andre med kjernetid.

Jeg syns det er merkelig at lærere ikke klarer å møtes når andre yrkesgrupper klarer det? Mange lærere klarer det også forresten, på min skole for eksempel.

Jeg syns sammenligningen med andre er helt rett. Mannen min er rådgiver, og det virker for meg som om han bruker mesteparten av uka på å være i møter, han er tidvis lite på kontoret. Men man bruker kalenderen, og så finner man en tid. Jeg vil tro at en ansatt i ppt også er relativt lite på kontoret. En barnevernsansatt vil helt sikkert også kunne være vanskelig å få tak i, etc. Lærere er jo ikke de eneste som har annet å gjøre enn å sitte på kontoret. Jeg skjønner meg ikke på de lærerne som vil ha mer bunden tid. Resten av arbeidslivet går i motsatt retning, og hovedregelen i Arbeidsmiljøloven er at arbeidstakere skal ha fleksibel arbeidstid.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.