|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Når leser du bøker?Alltid på senga. (Selv når jeg kommer hjem fra fest klokka tre om natta.
|
|
|
#2 |
|
One of These Days
|
Sv: Når leser du bøker?
Jeg er virkelig syk om jeg ikke orker lese eller strikking. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?
Jeg skulle ønske jeg var sånn igjen. Har vært der. Nå er det ofte sånn at jeg sovner eller kjenner smerter veldig godt hvis jeg setter meg ned med en bok. Derfor har jeg lest mindre de siste årene, men jeg leser på senga, for da er det ikke så farlig om jeg sovner. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?Jeg leser på sengen, ellers leser jeg når jeg flyr og når jeg har dødtid på hotell på jobbreiser. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Når leser du bøker?Jeg leser mye og har lest enda mer etter at jeg fikk kindle og kindleapp på iphone/ipad for noen år siden. Er veldig ofte jeg leser når jeg venter på ting, føler det er mer givende enn mobilspill eller FB. Kindlen min har akkurat klikka, så nå vurderer jeg om jeg ikke må ha en ny snart. Kanskje en paperwhite. Varierer litt hvor mye jeg leser, noen uker kan jeg lese 3-4 bøker og andre uker er det kanskje en. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Når leser du bøker?Jeg liker ikke lydbøker jeg heller. Å høre en annens stemme og boken lest i et annet tempo er bare irriterende, og så føler jeg rett og slett at jeg bare mister noe av opplevelsen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|