Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hobbyskrytetråden VI

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-14, 21:07   #281
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hobbyskrytetråden VI

Ferdig! (Det vil si, mulig jeg fikser det ene ermet litt)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-

Sist redigert av Blånn : 02-05-15 kl 01:37.
Blånn er aktiv nå  
Gammel 12-02-14, 00:09   #282
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Ny Marius ferdig her. Ribbestrikket modell til en meget ivrig storesøster denne gangen. Hun har nesten stått med pisken over meg om kveldene, for å få meg til å strikke raskt

Vedlagte bilder
Filtype: jpg marius3.jpg (324,8 KB, 21 visninger)
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 12-02-14, 01:20   #283
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først en teststrikk til eldstemann

Så en til meg!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 12-02-14, 11:47   #284
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Så mange fine gensere. Her er den første OL-luen jeg fikk ferdig:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ol_lue.JPG (178,9 KB, 14 visninger)
Gammel 12-02-14, 14:45   #285
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vott 1 er ferdig:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (462,8 KB, 14 visninger)
Gammel 12-02-14, 20:23   #286
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

En slik OLlue har jeg også planer om. Må bare handle garn....og lære meg og hekle.

astrid_d er ikke aktiv  
Gammel 12-02-14, 20:23   #287
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Vott 1 er ferdig:

Skikkelig flotte votter, Torpavotter?

astrid_d er ikke aktiv  
Gammel 12-02-14, 20:44   #288
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av astrid_d, her.

Skikkelig flotte votter, Torpavotter?

Ja! Syns mønsteret var så fint! Gøy å strikke og. Brukte denne oppskrifta: http://monicas-hobbyer.blogspot.no/2...rpavotter.html

Gammel 13-02-14, 01:36   #289
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte ha på en knallråsa gigadusk på den lua til meg selv. Synes den ble kjempekul.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-02-14, 01:47   #290
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul lue kokos!

Jeg har sydd karnevalskjole til minsten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (118,8 KB, 39 visninger)
Heiko er ikke aktiv  
Gammel 13-02-14, 10:02   #291
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger kjoler og stoff, og nå har jeg fått kombinert disse tingene med et lite snev av økonomisk sans. Det er ikke ofte det skjer.

Så en kjole på nett for noen uker siden, som var så kul og helt i min gate. Med toll og tull ble det ufint dyr (noe som ikke nødvendigvis pleier og stoppe meg). Lykken var at jeg fant stoffet etter litt søk på eBay, og vips, etter noen timer ved symaskinenen har jeg en nesten like fin kjole til i underkant av 300 kroner.

Dårlig mobilbilde av den kjilen jeg har sydd, men stoffet har like flotte skarpe farger som bildet til venstre.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (459,0 KB, 66 visninger)
Heiko er ikke aktiv  
Gammel 13-02-14, 10:09   #292
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kul Heiko!

Gammel 13-02-14, 11:28   #293
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Tøft, Kokos. Hvilket garn har du brukt?

Snasen kjole, Heiko - skal si du syr!!

Gammel 13-02-14, 11:40   #294
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tova votter

Gammel 13-02-14, 11:43   #295
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Dødskul svanekjole Heiko!

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Tøft, Kokos. Hvilket garn har du brukt?

Snasen kjole, Heiko - skal si du syr!!

Takk, Bomull. Det beige er dobbel Drops Baby Merino + gulltråd på pinne 4,5, og så enkel Stoff & Stil Merino neonrosa (byttet til pinne 5 her).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-02-14, 13:24   #296
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ferdig med min vri på ol-lua. må benytte sykt barn dagen til litt håndarbeid. Egentlig til storebror, men jammen var den ikke så halvgærn til meg heller. Kjekt med store unger!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-02-14, 13:33   #297
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Fin kokos!

Jeg vil ha jeg også, for den satt så fint - en av få luer jeg virkelig har kledd.

Gammel 13-02-14, 13:34   #298
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Dødskul svanekjole Heiko!

Takk, Bomull. Det beige er dobbel Drops Baby Merino + gulltråd på pinne 4,5, og så enkel Stoff & Stil Merino neonrosa (byttet til pinne 5 her).

Takk. Får se om jeg får sett etter noe Drops-garn, er så få som selger det her etter at en etter en sluttet pga. ræva betingelser. Synd, for jeg liker garnet og prisene.

Gammel 13-02-14, 14:11   #299
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Takk. Får se om jeg får sett etter noe Drops-garn, er så få som selger det her etter at en etter en sluttet pga. ræva betingelser. Synd, for jeg liker garnet og prisene.

Du kan antageligvis bruke hvilket som helst babyull i merino.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 13-02-14, 14:19   #300
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Fantastisk, Heiko!

Jeg har handlet inn garn til OL-lua nå. :lettpåvirkelig: Er det halvstaver, Kokos?

Hot Lips er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.