|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Burde vi boikottet OL?Jeg har hørt at 330 milliarder er like mye som er brukt på alle vinterolympiader til nå til sammen. Det er ganske vilt, om det er sant.
|
|
|
#2 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde vi boikottet OL?
I følge de mest troverdige anslagene jeg har sett så har minst 180 milliarder av disse kronene blitt stjålet på forskjellig vis da, og ikke faktisk blitt bruk på noe som har med OL å gjøre i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Burde vi boikottet OL?
Jeg var like opprørt over OL i Kina. Og i USA. Hilsen idealisten.
|
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde vi boikottet OL?Jeg hadde helt sikkert skrevet under på en boikott dersom så var aktuelt i forkant av arrangementet, men jeg er dessverre ikke PK nok, og alt for glad i vinteridrett, til å la være å se på enkelte av OL-konkurransene også denne gangen. Og i OL-sammenheng er jeg minst like opprørt over IOC og dets rolle som over hva vertslandene står for, mens jeg sånn ellers retter meg mot vertslandenes begrederlighet blant annet gjennom aktiv deltakelse i Amnesty. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|