Sv: Hils på valpen vår!
Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.
Kan du prikke meg hvilken frisør det var? Jeg vurderte p klippe vår, men frisøren jeg snakket med insisterte på å klippe uten oss tilstede og "vise hunden hvem som er sjefen" og vår er så myk og underdanig at jeg ikke ville utsette henne for en sånn streng hundeklipper. Men jeg har ikke engang sett for meg muligheten at en sånn frisør kan skade hunden. 
Jøsses
Dere som har klippehunder. Har dere vurdert å lære det selv? Altså få oppdretter til å vise, også kjøpe en god klipper å gjøre det selv. En god klipper koster kanskje ett par tusen (usikker på pris) men det blir jo ikke billig eller kjekt om det der er resultatet.
Sårene bør du følge med på, så det ikke går betennelse og drit i det. Med tanke på at idioten klarer å skalpere bikkja flere steder, ville jeg vært nøye på å følge med om det kanskje blir noe betennelse.
Og jeg ville tatt kontakt imorgen, at det ikke er godt nok, og kreve pengene igjen. Samt en forsikring om at HVIS hun skulle få betennelse i sårene, så er det DE som må dekke utgiftene til veterinær.