|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Lærerstudent!
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?
Det er jo en annen ting ved denne debatten - alle er ikke like godt informert om hva det faktisk dreier seg om. Noen tror at man har hatt reservasjonsrett og ikke har det lenger, andre virker som de tror at fastlegene nå skal tvinges inn på de gynekologiske avdelingene for å utføre aborter på løpende bånd. Og noen tror at fastelegene må henvise (og anbefale) abort. De gjør ikke det heller. Det er kvinnen som begjærer abort, legen har informasjonsplikt men må hverken anbefale eller innvilge abort.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Duh! Alle vet at det er Enkelte som bestemmer hva naturkatastrofer skal være en straff for. Hvordan skulle det gå hvis alle og enhver skulle tolke Tegn i Tiden på sin egen måte, lzm? Hæ?
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er sant.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|