|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg synes argumentet med at kvinner har mulighet til å vite hvilke leger som har reservert seg skal være en god ting, stinker den også. Helsepersonell har da virkelig ikke noe med å hverken moralpreke eller fordømme pasienten de er ansatt for å hjelpe?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Jeg synes også at argumentet om at man vet hvilke leger som nekter henvisning bare er tull. Fordi: f.eks ang abort, det er jo ikke akkurat noe man planlegger. Man tenker kanskje at dette ikke angår meg, og plutselig er man der, at joda, det gjør det visst. Og da bør man kunne gå til den fastlegen man kjenner godt og stoler på, og få den hjelpen man trenger. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
awesom
|
Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?Esme
Rider sammen med pøbelsara
|