|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser detDu kan få låne noe bæretøy så trenger du ikke vogn de første ukene
![]() |
#22 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser detNår har du termin da? Barn nr 1 er ikke like mye ute som barn nr 2, viser det seg her i gården..
![]() |
#23 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser det
Det var jo en ide! Vi har jo uansett tenkt på å kanskje kjøpe noe sånt, så vi kan jo begynne med det og så skaffe vogna når den nå endelig kommer.
Jeg har termin 15. april.
![]() |
#24 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser detOg så må jeg bare si at jeg blir utrolig glad for alle svar og råd jeg får fra dere, og ikke minst velvillighet til til og med å låne bort ting. Fantastiske damer!
![]() |
#25 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser detNEXT vil ha mulighet for å ta av trekket og vaske det. Det hadde ikke den modellen jeg hadde. Dette er jo et pluss.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|