Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser det seg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-14, 11:04   #21
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser det

Du kan få låne noe bæretøy så trenger du ikke vogn de første ukene

Gammel 27-01-14, 11:23   #22
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uventede problemer ved å flytte ved årskiftet kan føre til harryhandel viser det

Når har du termin da? Barn nr 1 er ikke like mye ute som barn nr 2, viser det seg her i gården..

Gammel 28-01-14, 00:21   #23
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Du kan få låne noe bæretøy så trenger du ikke vogn de første ukene

Det var jo en ide! Vi har jo uansett tenkt på å kanskje kjøpe noe sånt, så vi kan jo begynne med det og så skaffe vogna når den nå endelig kommer.

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Når har du termin da? Barn nr 1 er ikke like mye ute som barn nr 2, viser det seg her i gården..

Jeg har termin 15. april.

Og ikke minst er jeg utrolig vinglete ang dette! Den ene dagen er jeg helt sikker på at jeg skal ha en Brio Go eller Go Next, men etter at vi prøvde den Bugaboo Cameleon i Sverige driver jeg å vingler ift den også. Og ikke minst lurer jeg på om det virkelig er verdt det å betale mer for den Next-versjonen kontra den klassiske Og. Vi må definitivt innom en norsk butikk også, og prøve litt mer (og flere modeller, for vi har jo fått mange bra tips i barnevogn-tråden min fra snille hjelpevillige FP-ere ). Og kanskje få svar på når den derre Next egentlig kommer. Så nemlig på en blogg et sted at ei dame mente den nå kommer i mars, og da er jo det i tide likevel.

Hva tenker dere for eksempel ang dette med glidelåslukking på hva-det-nå-heter som dekker liggedelen? Noen sånne dekker festes med knapper langs kurven, andre festes med glidelås og andre igjen med magnet. Noen erfaringer med hva som duger og ikke?

Herregud så glad jeg skal være når vi endelig har tatt en avgjørelse og kjøpt en hersens vogn.

Gammel 28-01-14, 00:23   #24
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Og så må jeg bare si at jeg blir utrolig glad for alle svar og råd jeg får fra dere, og ikke minst velvillighet til til og med å låne bort ting. Fantastiske damer!

Gammel 28-01-14, 08:49   #25
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

NEXT vil ha mulighet for å ta av trekket og vaske det. Det hadde ikke den modellen jeg hadde. Dette er jo et pluss.

Liker at det er ekstra skygge for solen på kallesjen og at det er lufthjul.

Jeg hadde nok uten tvil ventet på Next om jeg hadde hatt muligheten til det.

Bugaboo er også en kul vogn, men baggen sitter en god del lavere på den. Er dere høye kan det være litt slitsomt. Handlekurven er også mye større på GO, lettere å komme til selv om baggen er montert. En annen greie er dempingen i GO, den er jo helt super.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.