Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hbo nordic

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-14, 20:53   #23
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hbo nordic

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg antar det er samme fremgangsmåte som for iPad. Jeg balte masse med å få det til, men til slutt kom jeg frem til følgende fremgangsmåte (tips meg gjerne om det kan gjøres lettere):

• Installer HBO Nordic-appen på iPad/iPhone
  • Sørg for at Apple-TV og iPad/iPhone er på samme wifi-nettverk
  • Sett iPad/iPhone i låse-skjerm (den man får når man trykker på av/på-knappen øverst).
  • Trykk på knappen på forsiden av iPad/iPhone for å aktivere skjermen, men ikke lås opp iPad/iPhone. Dra fingeren oppover skjermen, fra bunnen av, slik at du får frem hurtigmenyen.
  • Klikk på AirPlay-ikonet.
  • Velg Apple TV og deretter "Like skjermer".
  • Nå skal TV-en din vise samme skjermbilde som iPad/iPhone.
  • Start HBO Nordic-appen på iPad/iPhone og start den filmen/serien du ønsker å se. HBO-appen vil være svart på iPad/iPhone, men på TV-en skal du få opp bildet nå.
  • Og det skulle være det hele. Enkeltpenkelt, ikke sant …

Det irriterer meg at de ikke kan lage en app til Apple-tven. Eventuelt en lettvint og velfungerende AirPlay-mulighet a la den NRK har. Møkka-hbo!! (Og duste-meg som allikevel har det, siden jeg er såpass hekta på Game Of Thrones at jeg har det...)

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.