|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Shabby chic-stilen
Jeg også. Hvem har skrevet det egentlig?
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke noen har skrevet det
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-01-14 kl 09:38. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Jeg har som nevnt mye furu (eller muligens gran, men det ser jo ganske likt ut). Jeg tar meg overhodet ikke nær av det. Istedenfor smiler jeg gjerne litt mildt overbærende over de som ser ut til å tro at de ikke er ofre for moten. Det er vi alle. Og de fleste som sier furuhelvete i dag, ville elsket det hvis de var i samme alder på sent 70-tall. Jeg ser ikke bort fra at de vil elske det igjen heller, og snakke om "hvitmaltpanelhelvete".
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Nettopp, allium. Og det var derfor jeg skrev "men stua mi får dere aldri se." Selv om jeg har null interesse for interiør, har jeg selvsagt ting jeg synes er fine og som jeg på ett eller annet tidspunkt har plukket opp et sted, kanskje mer ubevisst enn bevisst, men dog. Vi er nok ikke så individualistiske som vi liker å tro, noen av oss. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Selvsagt! Det er jo derfor det er både morsomt og relativt ufarlig å harselere med trendene som kommer og går. For i karakteristikker som "furuhelvete" ligger det ikke en påstand om at at man aldri har likt furu, eller aldri kommer til å like det igjen, og at furu er stygt per definisjon. Det er bare en karakteristikk av en epoke da vi og alle andre elsket furu, i motsetning til hva vi gjør nå. Og plutselig liker vi det igjen. Det er jo bare bra og naturlig at man skifter litt smak og stil gjennom et langt liv.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|