Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

12-åring, trening og mat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-14, 09:12   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12-åring, trening og mat

Grønnsaker er jo vel og bra, men det gir ikke mye å restituere seg på etter knallhard trening, altså. Da trengs det kalorier i alle former: Lett tilgjengelige karber, langsommere karber, proteiner og kanskje litt fett også. (det siste er jeg usikker på)

Gammel 07-01-14, 09:19   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Grønnsaker er jo vel og bra, men det gir ikke mye å restituere seg på etter knallhard trening, altså. Da trengs det kalorier i alle former: Lett tilgjengelige karber, langsommere karber, proteiner og kanskje litt fett også. (det siste er jeg usikker på)

Det er bedre enn ikke noe tenkte jeg bare, men nå har ikke jeg så god greie på trening i det hele tatt. Men jeg har i alle fall skjønt at en må ha mat etterpå, og melk og banan er noe av det jeg passer på å få kjapt i meg etterpå før det er tid til et ordentlig måltid. Men om det er riktig aner jeg ikke. Men hun likte jo ikke banan, men det er kanskje noe annen frukt som er bra også sånn rett etter trening?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 09:21   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er bedre enn ikke noe tenkte jeg bare, men nå har ikke jeg så god greie på trening i det hele tatt. Men jeg har i alle fall skjønt at en må ha mat etterpå, og melk og banan er noe av det jeg passer på å få kjapt i meg etterpå før det er tid til et ordentlig måltid. Men om det er riktig aner jeg ikke. Men hun likte jo ikke banan, men det er kanskje noe annen frukt som er bra også sånn rett etter trening?

Melk og banan er supert - banan er relativt kaloririkt, og melk innholder både raske karbohydrater og protein. Men de fleste grønnsaker inneholder lite både proteiner og kalorier.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.