Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Shabby chic-stilen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-14, 11:51   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Uansett stil synes jeg det er utrolig interessant og hyggelig å se nye hjem! Selv om det overhodet ikke er min smak kan jeg synes det er virkelig flott!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 11:54   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Uansett stil synes jeg det er utrolig interessant og hyggelig å se nye hjem! Selv om det overhodet ikke er min smak kan jeg synes det er virkelig flott!

Ja jeg synes også det kan være veldig flott med stiler som er helt fjern fra min, når det er gjennomført på en god og harmonisk måte, selv om jeg ikke kunne tenke meg å ha det slik selv.

Også synes jeg de fleste stiler har enkelte elementer som jeg kan bruke, selv om jeg ikke liker stilen som helhet. Stort sett liker jeg bedre hjem der det er innslag av flere stiler, enn der alt er gjennomført i en stil. Det synes jeg fort kan bli upersonlig.

Sist redigert av My : 06-01-14 kl 12:00.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 12:40   #3
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte stilen da jeg først så den for noen år tilbake. Nå er jeg som deg, drittlei av den. Heldigvis skaffet jeg meg aldri så mye interiør i chabby chic, det ble med litt pynteputer og nips som var enkelt å bytte ut igjen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.