Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-14, 22:39   #461
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Fascinerende hus. Ta nøye titt på hvert bilde. Jeg blir mer og mer fascinert. http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=45933059

OMG! Hva har de gjort?

Gammel 03-01-14, 22:39   #462
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm, hva er greia med himmelen som er i stua??

Gammel 03-01-14, 22:42   #463
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Herlighet. Det ser ut som om det har foregått eit mord ute, og nokon har glemt så spyle vekk blodet.

Gammel 03-01-14, 22:51   #464
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ut som m noen har for god tid, og for lite impulser fra virkeligheten.

Gammel 04-01-14, 15:34   #465
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En rød "tråd" er det hverfall

carmenzita er ikke aktiv  
Gammel 04-01-14, 15:40   #466
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Det er visst mye mygg i Levanger også. Hele året.

Gammel 04-01-14, 18:39   #467
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Fascinerende hus. Ta nøye titt på hvert bilde. Jeg blir mer og mer fascinert. http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=45933059

Litt ehh... spesielt .. kjøkken:

Mex er ikke aktiv  
Gammel 04-01-14, 19:16   #468
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Herlighet. Det ser ut som om det har foregått eit mord ute, og nokon har glemt så spyle vekk blodet.

Det undret jeg på og - bortsett fra at jeg tenkte: "jøss, har de slakta ei ku!?"

Og når jeg ser slike bilder, priser jeg meg lykkelig for at broder'n insisterte på at vi skulle ta oss råd til å male og style leiligheten vi snart legger ut for salg.

Gammel 04-01-14, 19:31   #469
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg lurer fortsatt på den sengehimmelen som henger i stua jeg da.

Gammel 04-01-14, 19:36   #470
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er kjedene som henger ned fra skapene under kjøkkenvasken?

Guava er ikke aktiv  
Gammel 04-01-14, 19:47   #471
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Eg lurer fortsatt på den sengehimmelen som henger i stua jeg da.

Det er et soverom, selv om det ser mer ut som en jungel, og det er en myggnetting. Siden helårsmyggen er så plagsom i Nord-Trøndelag.

Hva er kjedene som henger ned fra skapene under kjøkkenvasken?

Det er jo en dungeon, ser du. Gitter på skapene og alt mulig. Klart litt kjetting gjør det hele litt mer autentisk.

Da jeg så prisen på huset tenkte jeg at hm, ja jammen kunne jeg flytta "hjem". Men da jeg så litt videre innså jeg at dette ville kostet altfor mye å rette opp. Hadde bare galskapen stoppet ved garasjeporten, men de har flislagt drageren og støttebjelken i stua ... Også de "stukkatur"-greiene i alle takene, da. I have no words.

Gammel 04-01-14, 19:51   #472
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Greit at man er ulike når det kommer til interiør, ikke alle går for CH og alt det der, men noen er litt mer ulike enn andre. Og stakkars de vindskeive lysene på kjøkkenet, de hadde fortjent en litt mer nedsenket lysekrone. (Men de var ikke malt røde da, det var jo noe bare det.)

Gammel 04-01-14, 20:33   #473
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Da jeg så prisen på huset tenkte jeg at hm, ja jammen kunne jeg flytta "hjem". Men da jeg så litt videre innså jeg at dette ville kostet altfor mye å rette opp. Hadde bare galskapen stoppet ved garasjeporten, men de har flislagt drageren og støttebjelken i stua ... Også de "stukkatur"-greiene i alle takene, da. I have no words.

Enkelte sånne hus som legges ut på FB og i tråder som denne er jo sånn at de jo ikke ser ut fordi eieren har dårlig smak i interiør og møbler, men det meste er sånt som lett og billig kan ordnes opp i dersom man maler litt. Men akkurat dette huset tror jeg vil koste endel å gjøre fint ja.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 09-01-14, 22:14   #474
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke FINN, men en eller annen dansk eiendomsmeglergreie:
http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=910011...f-646e33cb92be

Klikk dere pent og rolig fram til bilde nr. 17 og deromkring...

Sist redigert av Kjøkkenskriveren : 09-01-14 kl 23:08.
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv  
Gammel 09-01-14, 22:25   #475
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Boligen kan ikke finnes får jeg beskjed om.

Gammel 09-01-14, 23:08   #476
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sorry, det var noe som hadde skjært seg da jeg skulle kopiere inn linken. Prøv igjen nå.

Gammel 09-01-14, 23:14   #477
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

wow
Fritt for å ikkje være den som pakker ned det huset.

Gammel 10-01-14, 13:32   #478
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Det huset der kan bare apellere til noen med samme samlergen og interesse..

Timar er ikke aktiv  
Gammel 10-01-14, 15:30   #479
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

En pulver eller sotskade der og jeg hadde rømt.

Gammel 22-01-14, 23:15   #480
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

*slettet*

And how I got to where I am

Sist redigert av Carrera : 22-01-14 kl 23:44.
Carrera er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.