Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Erna Solbergs tale

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-14, 14:52   #14
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erna Solbergs tale

Denne påstanden om at halve befolkningen sliter psykisk er svært urovekkende. Hvor er dette hentet fra? Ikke finner jeg bevis for det og om det skulle finnes belegg for denne påstanden må det føles som et hån mot de som virkelig sliter med psykisk dårlig helse. Så ufattelig tragisk om dette begrepet også skal utvaskes til å inkludere alle former for ymse plager folk sliter med.

Ellers lurer jeg må hvilke andre yrkesgrupper som ville funnet seg i å konsekvent bli omtalt av en statsminister som en drømme_something? Vi må sørge for at flere barn møter "drømmelæreren" sin fortsetter Erna med å si også nå som hun er SM. Jeg synes det er så idiotisk at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Erna er ingen stor taler men hvilke norske politikere er det? Kan noen si en norsk politiker av nyere dato som snakker med oppriktig glød, entusiasme, store visjoner og ambisjoner? Som forklarer hvordan de store globale utfordringene også relateres til oss på nasjonalt plan?

Ellers er jeg enig i at klima selvfølgelig burde være et gitt tema selv om jeg personlig synes det som er mest relevant for Norge akkurat nå er at vi er del av et kontinent med svært dystre fremtidsutsikter. Vi lever og fortsetter å leve i en boble nesten helt uberørt av det som skjer rundt oss i Europa. Vi burde i det minste snakke mer om det og begynne å ta innover oss at festen her oppe på berget også kan bli berørt etterhvert.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.