|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Barnehage slutter med Luciafeiring pga integrering
Jeg mener at mange snakker på den måten. Underforstått at mennesker fra samfunn med høy andel muslimer ikke gjør det samme ift det norske samfunnet.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aha-skjønner. Men jeg har jo allerede skrevet at jeg ikke har inntrykk av at det er muslimer som står bak slike forslag? Jeg prøvde bare å gi et eksempel på hvorfor jeg mente at slikt, i den grad det skjer, er misforstått integrering. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har inntrykk av at det er svært få som i det hele tatt kommer med slike forslag, men at de fleste er oppspinn i likhet med den i HI. Noen påstår at det skjer, og at når det skjer, så er det utelukkende på grunn av integrering. Og der det faktisk blir innført en endring, så har det, når man riktig undersøker, helt andre grunner.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|