|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage slutter med Luciafeiring pga integreringOK, Lille My, vi snakket litt forbi hverandre. Jeg er faktisk enig med det at vi er inne på noe Stygt og Farlig hvis slike småsaker alltid blir blåst opp og alle er med på å hive bensin på bålet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Barnehage slutter med Luciafeiring pga integrering
Denne saken her er jo et perfekt eksempel. Faktum er jo at ingen faktisk har kommet med et slikt forslag. Det er en oppdiktet sak, som får folk til å reagere på den misforståtte "integreringen", som ikke en gang finner sted. Det får folk til å diskutere i det vide og det brede en sak som ikke engang er aktuell, selv etter at man har fått opplyst at det bare er tøys. Det viser hvor skremmende sterke disse kreftene er.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 15-12-13 kl 21:29. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg er enig i denne dette, men det finnes jo eksempler på slike saker, selv om det ikke er mange av dem. Mitt poeng var bare at dersom/når slikt blir foreslått som en God Løsning, synes jeg det er misforstått integrering. Det som man ikke forventer at blir tilrettelagt for en selv når man bor (ikke turist, men bor) utenlands, men samtidig tenker at bør tilrettelegges for andre som bor i hjemlandet, er misforstått integrering. Synes jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg synes ikke tråden har en skremmende utvikling, tråden overrasker meg ikke i det hele tatt, den er bare i tråd med resten av samfunnet. Men det er utviklingen der som skremmer meg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|