Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 18:01   #381
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er vakker

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Voksne er bare barn med gjeld. :kengg:

Kommer du inn i tråden uten å svare meg?

Gammel 11-12-13, 18:01   #382
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten, voksne er barn med gjeld som kan kjøpe godteri når de vil. Oppveier det ulempen? :fårvirret:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:05   #383
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hei Candy, jeg så akkurat signaturen din og lurte på om du har fått med deg Norwegian Wood-programmet for neste år?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kommer du inn i tråden uten å svare meg?

Oi, hoppet inn i tråden uten å lese siste side! Det skjer forbausende ofte med undercover glamourmodeller.

Men ja! Alltid når jeg tenker jeg er blitt for ung for Wood, overrasker de igjen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:07   #384
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Jeg er ikke mann . Jeg sminker meg ofte. Fint å ha en oldemor.

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:08   #385
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Jammen vi har framleis 2010-, 2011- og 2012-akevitt ståande i skapet. (2007-2009 blei brukt i punsj i 30-årsdagen min for to år sidan. Kanskje vi må ha fest igjen?).

Hvis du har så mye akevit kommer du helt sikkert til å overleve vaginadetoxen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:15   #386
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer regnfrakkspørsmålene snart? Evt. dem om skjorter under genser?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:16   #387
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke mann. Jeg har ingen oldemor og sminker meg ikke,hvordan skal det gå med meg??

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:23   #388
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg er ikke mann. Jeg har ingen oldemor og sminker meg ikke,hvordan skal det gå med meg??

Det går sikkert helt bra med deg og. Stå på!

Gammel 11-12-13, 18:24   #389
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mormor, men ikke oldemor. Er jeg gammel da? Og er jeg for gammel for detox?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:26   #390
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ingen besteforeldre lenger,sånn at jeg er fryhyktelig gammel. Det er sikkert ikke håp for meg lenger,da. Ingen detoxbehandling kan gi meg tilbake det jeg har mistet,det er så trihiiiist.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 18:36   #391
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett olde- eller besteforeldrene mine på lenge. Det er jeg litt glad for, for de er døde.

Ikke direkte glad for at de er døde, altså, men hadde de ikke vært det hadde noen av dem satt noen litt ekle rekorder i alder, ihvertfall.

Jeg sminker meg og bruker kjole hver dag.
Jeg syns Patrick er den mest interessante mannen jeg kjenner. :bidrar med randome faktaopplysninger:

Gammel 11-12-13, 18:39   #392
Storemor
Pauset

Standard

Jeg skal til frisøren i morgen. Da skal jeg farge håret mitt blått.

Gammel 11-12-13, 18:39   #393
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

: oll:

Gammel 11-12-13, 18:45   #394
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 11-12-13, 18:49   #395
Storemor
Pauset

Standard

Jeg ønsker å bli lik Marge Simpson

Gammel 11-12-13, 18:50   #396
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spørs om du får like mange kompliment da Marge altså?

Gammel 11-12-13, 18:50   #397
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blått hår er tøft!

Gammel 11-12-13, 18:53   #398
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Marge er hot da!!

Gammel 11-12-13, 18:53   #399
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ikke så pike-søt, kanskje.

Gammel 11-12-13, 18:58   #400
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Hadde bra. Jeg trivest ikke her inne. Nå logger jeg meg ut og kommer aldri tilbake igjen.

Og hvorfor er du her enda? :fiskerdask:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.