|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Uniformert ungdom om uniformeringJeg delte ikke. Og så lurer jeg på om dere som synes at dette var greit og noe guttene som ble avbildet kan lære av, har 14-åringer selv?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uniformert ungdom om uniformeringJeg tenker at de kan lære at man må tenke grundig gjennom ytringer før man tar det ut offentlig, om det så er på FB, Twitter eller i avisene.
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Uniformert ungdom om uniformeringJeg humrer, men deler ikke videre. Kjære vene, man har da vært fjortis selv, og vet hvor nærtagende man er! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Uniformert ungdom om uniformering
Vel. mer enn 3000 delinger er vel ørlite overkill og over grensen for å være sart, enker jeg. Selv om de er fra Asker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Jeg er temmelig sjokkert over at du mener at fjortenåringer skal kunne rasjonalisere og tåle behandlingen som voksne.
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Kanskje ikke som en førtiåring, men jeg anser dem ikke som totalt tre år i hodet heller. Jeg er imot å skjerme ungdom fra ubehagelige realiteter, det skal forberedes på et selvstendig voksen-studie-jobbliv. Konsekvenser er en del av det. Ikke dermed sagt at jeg synes folk skal kommentere ondsinnet, men å få påpekt sin egen inkonsekvens er på sin plass.
|
|
|
#7 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uniformert ungdom om uniformeringSom mamma til en 14-åring er jeg sjokkert over mange av kommentarene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Som en som, i alle fall delvis, husker hvordan det er å være 14 er jeg skuffet over at man kommenterer som mange gjør. Jeg synes i det hele tatt det er skuffende å dele det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|