Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)
Jeg har ikke lest bloggen hennes, og har bare et inntrykk av henne fra den gangen hun deltok i programmet "Typen til...". og da var jeg i grunn mer opptatt av Leo enn Fotballfrue
Uansett hvor enkel hun fremstår som, eller hvor overfladisk og mote- og kroppsfiksert blogginnleggene er, så er jeg litt enig i forundringen over at mange MENER så mye uten å egentlig vite noe som helst. Det er litt out of character for diskusjonsforumet, og at det er tilsynelatende helt PK å være ovenfra og ned når det gjelder henne (eller tilsvarende), er også litt fremmed, synes jeg. "Akkurat som om JEG, skulle nedlate meg til å diskutere noe som Fotballfrue har skrevet, liksom "
Jeg er for øvrig ikke i tvil om at de fleste kommentarene til bildet hennes, hadde vært ganske annet hvis hun hadde sett mindre sprek ut. Misunnelse?Selvsagt! Hvorfor ellers er det så mange andre mer eller mindre kjente damer, som føler de må legge ut tilsvarende for å vise "normalen". Akkurat som om ikke overvekt, mageheng og strekkmerker er noe vi helst skulle ha sluppet hvis vi kunne velge? Det sies at vi kommer i alle størrelser og fasonger, og da synes jeg faktisk vi bør kunne klare å takle at noen er i den enden av skalaen hvor de ser utrolig bra ut rett etter fødsel.
Mitt keisersnitt er hakkete og klumpete, og går fra navlen og ned over magen. Stygt som juling. Det er heldigvis et unntak fra normalen, det også.