Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-13, 09:34   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Joda, hun er en fantastisk kremmer og har selvdisiplin. Men god rollemodell er hun ikke på noen måte. Og hun må da ha en veldig lav Bmi. Hun er jo veldig, veldig tynn på de bildene.

Jeg har mine tanker om hvordan hun ser ut og synes ikke hun ser sunn ut. Det er ikke "lov" å skrive fordi det som utleveres er en person. Bestillingen i slike blogger er feedback, men ikke hvilken som helst feedback. I motsetning til når man legger ut normative budskap, budskap som har som funksjon å påvirke så inviterer bloggerne ikke til ærlige svar eller tilbakemeldinger. Det er en type feedback som bestilles og gir man noe annet så er man ufin.

Det gjør at bloggere får en type makt som i tillegg til å være ganske stor også er vanskelig å imøtegå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 09:39   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har mine tanker om hvordan hun ser ut og synes ikke hun ser sunn ut.

Nå vet jeg ikke hva du legger i sunn, men her tror jeg faktisk det må en ørliten realitetsorientering til. Jeg tror at normalen blir stadig større kropper, og at slanke kropper dermed i overkant ofte blir vurdert som undervektige. Jeg er ikke veldig langt unna Fotballfrua i størrelse, og jeg er ikke undervektig. Nedre del av normalområdet for BMI, ja, men ikke undervektig. Hun er riktignok høyere enn meg, men hun har også mye mer muskelmasse. Det ville faktisk ikke forundre meg om hun sånn sett har høyere BMI.

Gammel 29-11-13, 09:43   #3
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå vet jeg ikke hva du legger i sunn, men her tror jeg faktisk det må en ørliten realitetsorientering til. Jeg tror at normalen blir stadig større kropper, og at slanke kropper dermed i overkant ofte blir vurdert som undervektige. Jeg er ikke veldig langt unna Fotballfrua i størrelse, og jeg er ikke undervektig. Nedre del av normalområdet for BMI, ja, men ikke undervektig. Hun er riktignok høyere enn meg, men hun har også mye mer muskelmasse. Det ville faktisk ikke forundre meg om hun sånn sett har høyere BMI.

Nei altså jeg sier bare at jeg ikke synes hun ser sunn ut. Jeg vet like lite som dere om hva hun egentlig er. Det er min synsing på samme måte som tusenvis synes hun ser flott ut. Det er i dette det skumle ligger tenker jeg. Tolkningene rundt det som vises fram.

Gammel 29-11-13, 09:45   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei altså jeg sier bare at jeg ikke synes hun ser sunn ut.

Hadde du sagt det samme om en kropp du syntes var for stor?

Gammel 29-11-13, 09:49   #5
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hadde du sagt det samme om en kropp du syntes var for stor?

Ja hvis personen som blogget la ut tusenvis av bilder, hadde feedback som bestilling, la ut seg selv som eksempel på sunn livsstil og levde av feedbacken tror jeg absolutt jeg kunne dristet meg til å si at hun ikke så sunn ut uavhengig av vekt.
Jeg hadde ikke sagt det i alle sammenhenger.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.