Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell meg om mørketiden!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 22:12   #22
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om mørketiden!

Jeg syns ikke det var så mye mørkere i Tromsø i mørketida enn det er i et regntungt og overskyet Bergen på vinteren. Likte Tromsø-klimaet mye bedre, og savner vinteren i nord (men ikke våren, den var en lidelse). Jeg elsket det blå lyset, nordlyset, de fantastiske stjernehimlene, snøen og menneskene.

På sommeren er det lyst døgnet rundt, jeg elsket det også. Det er nesten ikke noe i verden som er bedre enn nordnorske sommernetter i godt vær, telt på stranda og godt selskap.

Jeg er ikke værflyktning, det skal jeg ikke ha på meg. Hadde ikke Tromsø vært så langt unna all familie, så hadde jeg bodd der fortsatt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.