|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kontantstøtte - revidert budsjettPøbelsara; Bistand, mindre til veg, og MYKJE meir til tog. Og grøne skattar. Og meir til mange svake grupper i samfunnet - dei huslause i byane, dei sterkt pleietrengande i kommunane. Dersom du lurte på dette budsjettet altså. Ellles er eg generelt positiv til regjeringsskiftet, og at vi har ei mindretalsregjering. Meir makt til stortinget som truleg vil gje meir offentleg politisk debatt. Det er bra for demokratiet, trur eg i alle fall.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kontantstøtte - revidert budsjett
Jeg er helsetjenesteforsker og har ingen illusjoner om at det skal komme mer til pleietrengende i kommunene med enne regjeringen. Jeg har studert hva borgelig styre i Oslo har gjort med eldreomsorgen på (veldig) nært hold, og jeg håper virkelig ikke at det skal bli slik overalt som det er her nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|