|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Poenget mitt var vel mer at det er lett å snakke om miljø og sunnhet om noe man ville spist uansett. Det er ingen som ofrer seg og spiser fæl mat fordi det er så sunt og miljøvennlig.
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
Nei det har du nok rett i, men jeg velger i alle fall ofte miljøvennlig mat jeg liker foran mat jeg også liker men som er mindre miljøvennlig. Veldig bevisst og med tanke på miljøet. Jeg spiser ikke tofu da, så hos meg blir det f.eks mer bønner, linser og grønnsaker til erstatning for kjøtt. |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag skal jeg lage laksekaker med kapers og dijon med pommes frittes av kålrot |
|
|
|
|
#4 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ferdig kutta salatblanding fra pose, paprika, rødløk og tomater. Butikkgrilla kylling og ferdigkjøpt foccacia. Veeeldig god kjapp middag!
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I går spiste vi kylling i kremet sennepsaus med ovnsbakte potetbåter og brokkoli.
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Stekt kylling, båtpotet, salat, aioli og nybakt brød. |
|
|
|
|
#7 |
|
Eppur si muove.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I går ble det fiskeboller i karrisaus med poteter, gulrøtter og brokkoli.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|