Sv: I-landsproblemer
Foreldre som SER at det kommer biler og folk i et sett rundt hentetid, men som LIKEVEL bruker ekstrasikringen på porten, sånn selv om det kommer noen rett bak!! 
Billister som er så forbanna trege at de bruker minst ett minutt på å se om det kommer biler ufra krysset, og som bruker tilsvarende, om ikke LENGER tid på å oste seg ut i veien, som bråbremser foran små fartsdumper og som bruker så ekstremt lang tid på å svinge av veien, at man kan ta seg en middels lang lunsjpause i bilen mens man venter! 
Å gi en beskjed i barnehagen om morgenen, 09'ern er smurt på morgenen av en stor tube jeg har hjemme, men jeg skal kjøpe en mindre en nå i ettermiddag som han skal ha med seg i morgen, bare for å få beskjed når jeg henter at 09'ern må ha med seg krem de kan smøre ham med, for så å få den samme bedskjeden enda en gang, av en annen ansatt, rett før jeg når porten med den ekstra sikringen, selv om det er hentetid, ingen unger er ute og det kommer og går folk HELE TIDEN!!!!
Unger som absolutt skal vise deg en dans når du er potte sur, og du må smile når alt du egentlig vil er å se på film og spise godteri i fred!!
|