Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Uerfarne hundeeiere: labrador retriever vs JRT

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-13, 12:28   #29
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uerfarne hundeeiere: labrador retriever vs JRT

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg tør påstå det er stor forskjell mellom en tollertispe og en flatcoat hann i aktivitetsnivå altså På samme måte som at en tollertispe som regel er roligere enn en hannhund av samme rase.
Svigerhunden er nå to år, og en trygg og god hund. Det første valpeåret var litt arbeidsomt, svigersøster brukte veldig mye tid på å trene hunden i trafikken (som var den eneste situasjonen der hunden ble bragt ut av fatning), men med litt innsats gikk det også greit. Den ultimate stresstesten kom nyttårsaften da hunden på 1 år sto sammen med oss på verandaen og så på fyrverkeriet. Det vil si, hun var mest opptatt med å snuse opp godbitene som vanket, men jeg er mektig imponert over hvor lett det er å trene en toller - på godt og vondt egentlig, for de tar også lett til seg uvaner

Jeg syns tollerne er fantastiske. Og skal jeg ha en nye hund en gang, så vil jeg ha en toller.
Tror nok du har rett i at tispene er mye roligere enn en flat-hann, generelt så er nok retriever tispene en god del hakk roligere enn hannhundene.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.