Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sydenland med Swim-out

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-13, 09:01   #1
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Sydenland med Swim-out

Jeg er litt skeptisk. Vi spiser somregel frokost på balkongen, ofte lunch viss vi vill slappe av litt. Sitter der etter barna har sovnet på kvelden.
Med et slik basseng ser jeg for meg at barna ikke hadde spist særlig til frokost. Avslapping på dagtid ville også vært vanskelig siden fristelsen er rett ved,itilegg til andre badende gjester. Det samme på kveldstid. Sitte ute med noe godt og kooose meg med en god bok.

Etter jeg fikk barn har det aldri vært noe problem å få solseng. Vi står opp så tidlig at vi kan velge fritt.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-13, 09:55   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sydenland med Swim-out

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg har vært der, og vi var veldig fornøyde med anlegget og swim-out. Anbefales!

Så bra! Jeg må overtale mannen kjenner jeg, han er skeptisk til prisen. Men charter i fellesferien er jo dyrt uansett - hvertfall nå som eldste ikke teller som barn lenger (tror jeg - hun er 12 neste sommer)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det ser helt fantastisk ut! Men mine barn foretrekker strand, så jeg tror ikke vi hadde fått valuta for pengene...

Mine liker best basseng, så det er ikke så stort problem

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg er litt skeptisk. Vi spiser somregel frokost på balkongen, ofte lunch viss vi vill slappe av litt. Sitter der etter barna har sovnet på kvelden.
Med et slik basseng ser jeg for meg at barna ikke hadde spist særlig til frokost. Avslapping på dagtid ville også vært vanskelig siden fristelsen er rett ved,itilegg til andre badende gjester. Det samme på kveldstid. Sitte ute med noe godt og kooose meg med en god bok.

Etter jeg fikk barn har det aldri vært noe problem å få solseng. Vi står opp så tidlig at vi kan velge fritt.

Ungene mine er b-mennesker, de sover lenge på ferie. De slapper ikke noe særlig av på dagen heller - minste er jo sju, så det er stort sett full rulle.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.