|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...Jeg ville aldri dratt fra ungene mine på restaurant nei. Da vi var i syden hadde meg og foreldrene mine leilighet (på marknivå) like ved siden av hverandre. Vi var ofte hos dem på kveldene utendørs, men da hadde vi full kontroll over vår inngangsdør. Jeg lukket soveromsvinduene og hadde heller vifte på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merker jeg blir litt forbannet...
Jeg ville heller aldri gjort dette. Men jeg innrømmer at det har hendt at jeg har latt barnet sove i vogna utenfor et kafevindu når jeg selv har sittet innenfor. Ikke i utlandet, men her i Trondheim. Sikkert andre ting også. Ting kunne ha skjedd. Så jeg går ikke rundt og tror at dette aldri kunne skjedd meg, fordi jeg er så mye mer ansvarsfull enn disse foreldrene. Det synes jeg blir arrogant og naivt. Noe lignende kunne rammet hvem som helst, om ikke fordi man lot barna ligge å sove alene på et hotellrom, så fordi man har gjort andre feilvurderinger. Her var det disse og ikke meg som ble utsatt for en syk gjerningsmann. Heldigvis for meg, men så utrolig tragisk for dem som blir rammet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|